Sunday 28 April 2013

Trust in ALLAH...اللہ پر توکل

Posted by Unknown on 06:49 with No comments

اللہ پر توکل

شاہ شجاع کرمانی ایک درویش گذرے ہیں یہ پہلے بادشاہ تھے لیکن پھرسلطنت چھوڑ کر درویشی کر بیٹھے


ان کا واقعہ ہے کہ ایک شخص کو دیکھا کہ نماز پڑھ رہا ہے اسکی نماز دیکھ کر ان کےدل میں اس کی محبت آئی کہ میں اس نوجوان سے اپنی لڑکی کی شادی کروں گا نمازی سے معلوم کیا
کیا تم نے شادی کرلی اس نے جواب دیا نہیں


شاہ شجاع نے کہا کہ میں شجاع کرمانی کی لڑکی سے تمہاری شادی کرنا چاہتا ہوں


تو اس نوجوان نے کہا کہ اگرمیں ایسا نام بھی لے لوں گا تو کوڑے لگیں گے
آپ نے کہا کہ میں شجاع کرمانی ہوں
چنانچہ نوجوان نے شکر ادا کیا
بادشاہ نے اپنی لڑکی کا نکاح خود پڑھایا اورپھر اپنی لڑکی کو اس نوجوان کے گھر چھوڑ کر آئے
جب وہ لڑکی گھرمیں گئی تو دیکھا کہ گھر میں ایک سوکھی روٹی کپڑے میں لپیٹ کر رکھی ہوئی ہے لڑکی نے کہا کہ میری تقدیر کہاں پھوڑ دی


جب میاں آئے تو لڑکی نے کہا کہ میں آپکے ساتھ نہیں رہ سکتی مجھے میرے باپ کےگھر چھوڑ آئیں


نوجوان نے کہا کہ میں نے پہلے ہی کہا تھا کہ بادشاہ کی بیٹی میرے گھر میں کہاں رہے گی


لڑکی نے کہا یہ بات نہیں ہے میرے والد نے بتایا تھا کہ آپ بہت نیک انسان ہیں لیکن آپ نے روٹی سنبھال کے رکھی ہوئی ہے


نوجوان نے کہا کہ میرا روزہ ہے تو افطاری کے لیے یہ باسی روٹی رکھی تھی


لڑکی نے کہا کہ جب آپ نے روزہ رکھا ہے تو جس کیلئے روزہ رکھا ہے کیا اس پر اتنا بھی توکل نہیں کہ وہ آپ کو افطار کرنے کیلئے بھی ضرور رزق دے گا۔

0 comments:

Post a Comment