یہ بات یقیناً حیران کن ہے کہ دنیا کی سب سے بڑی اسمارٹ فون کمپنی تشہیر پر کتنی رقم خرچ کرتی ہے؟ یہاں جواب ہے: 11 ارب ڈالر۔۔۔
یہ 10 عددی نمبر کسی بھی دوسری کمپنی کی تشہیر کے اخراجات کے مقابلے میں بڑی ہے۔ ایپل نے بھی اشتہارات پر اس سے قریب اتنا زیادہ پیسہ خرچ نہیں کیا۔
یہ آمدنی کا تقریباً 6.5% ہے، جو 2011 سے 38 فیصد تک، کوریائی کمپنی نے سال کے دوران کمائے۔ شاید اس رقم کی ایک بڑی مقدار لندن 2012 اولمپکس میں خرچ کی گئی تھی جہاں سیمسنگ نے گلیکسی نوٹ کا خصوصی 'اولمپک' ورژن کا آغاز کیا ہے۔
مارکیٹنگ میں سیمسنگ کی بنیادی توجہ کی وجہ سے پچھلے سال کمپنی بہت کامیاب رہی۔ اپنے سٹریٹجک گیلیکسی S3 اور گیلیکسی نوٹ، لاکھوں دسیوں فروخت اسمارٹ فونز کے ساتھ، کمپنی ایک بہت بڑے مارکیٹنگ بجٹ آونٹن کے بارے میں زیادہ پرواہ نہیں کرتی۔
اس کے نتیجے میں سیمسنگ نے نہ صرف سمارٹ فون مارکیٹ میں 2012 میں پہلا مقام حاصل کیا بلکہ اس نے اپنے اور دیگر کمپنیوں کے درمیان فرق کو بھی وسیع کیا۔
تاہم،11 بلین ڈالر کے مقابلے میں،صرف 1.06 ڈالر تحقیق اور ترقی پر خرچ کیے گئے۔
مارکیٹنگ میں سیمسنگ کی بنیادی توجہ کی وجہ سے پچھلے سال کمپنی بہت کامیاب رہی۔ اپنے سٹریٹجک گیلیکسی S3 اور گیلیکسی نوٹ، لاکھوں دسیوں فروخت اسمارٹ فونز کے ساتھ، کمپنی ایک بہت بڑے مارکیٹنگ بجٹ آونٹن کے بارے میں زیادہ پرواہ نہیں کرتی۔
اس کے نتیجے میں سیمسنگ نے نہ صرف سمارٹ فون مارکیٹ میں 2012 میں پہلا مقام حاصل کیا بلکہ اس نے اپنے اور دیگر کمپنیوں کے درمیان فرق کو بھی وسیع کیا۔
تاہم،11 بلین ڈالر کے مقابلے میں،صرف 1.06 ڈالر تحقیق اور ترقی پر خرچ کیے گئے۔
0 comments:
Post a Comment