Tuesday 9 July 2013


کبھی تھک کے سو گئے ہم کبھی رات بھر نہ سوئے
کبھی ہنس کے غم چھپایا کبھی منہ چھپا کے روئے

میری داستان حسرت وہ سنا سنا کے روئے
میرے آزمانے والے مجھے آزما کے روئے

شب غم کی آپ بیتی جو سنائی انجمن میں
کئی سن کے مسکرائے کئی مسکرا کے روئے

میں ہوں بے وفا مسافرمیرا نام بے کسی ہے
میرا کوئی بھی نہیں ہےجو گلے لگا کے روئے

میرے پاس سے گزر کر میرا حال تک نہ پوچھا
میں یہ کیسے مان جاؤں کہ وہ دور جا کے روئے

وہ ملے جو راستے میں تو بس اتنا کہنا اس سے
میں اداس ہوں اکیلا میرے پاس آ کے روئے

Kbi Thak K So Gaye Hum,Kbi Raat Bhr Na Soye
Kbi Hans K Gham Chupaya,Kbi Mounh Chupa K Roye,

Meri Dastan-e-Hasrat,Wo Suna Suna K Roye,
Mujhey Azmaney Waley,Mujhey Azma K Roye,

Shab-e-Gham ki Aap Beeti,Jo Sunayi Anjman Mein,
Koi Sun K Muskraye,Koi Muskura K Roye,

Main Hon Be-Watan Musafir,Mera Naam Be-Bassi Hai,
Mera Koi Bi Nahi Hai,Jo Galay Laga K Roye,

Merey Paas Se Guzar Kar,Mera Haal Tak Na Poocha,
Main Ye Kesey Maan JaonK Wo Door Ja K Roye,

Wo Miley Jo Rastey Mein,To Bas Itna Kehna Us Se
Main Udaas Hon Akele,Merey Paas Aa K Roye.....

0 comments:

Post a Comment