Tuesday 7 May 2013


یہی نہیں کہ طوفان میری تلاش میں ہے
کہ موسم غم جاناں میری تلاش میں ہے

وصال رت ہے مگر دل کو ایسا لگتا ہے
ستارہ شب ہجراں میری تلاش میں ہے

میں فیصلے کی گہرائی سے گزر چکی ہوں مگر
کسی کا دیدہ حیراں میری تلاش میں ہے

یہ بے یقین سی آسودگی بتاتی ہے
کہ ایک قریہ ویراں میری تلاش میں ہے

میں تیرگی میں محبت کی ایک کہانی ہوں
کوئی چراغ سا عنوان میری تلاش میں ہے

یہ کیسا خواب تھا ڈھرکا سا لگ گیا دل کو
کہ ایک شخص پریشان میری تلاش میں ہے

نوشی گیلانی

Yehi Nahi Ke Toofan Meri Talaash Mein Hai
Ke Mausam-e-Gham-e-Jaanan Meri Talaash Mein Hai

Visaal Rut Hai Magar Dil Ko Aisa Lagta Hai
Sitaarah-e-Shab-e-Hijraan Meri Talaash Mein Hai

Mein Faislay Ki Ghari Se Guzar Chali Hun
Kisi Ki Deeda-e-Hairaan Meri Talaash Mein Hai

Ye Be-Yaqeen Si Aasoodgi Batati Hai
Ke Ik Qirya-e-Veeran Meri Talaash Mein Hai

Mein Teergi Mein Mohabbat Ki Ik Kahani Hun
Koi Charaagh Sa Unwaan Meri Talaash Mein Hai

Ye Kaisa Khwaab Tha Dharka Sa Lag Gaya Dil Ko
Ke Ik Shaks Pareshaan Meri Talaash Mein Hai

0 comments:

Post a Comment